Jumaat, 17 Oktober 2008

byk kena blaja ni...

salam semua...
aku kembali lg menulis (menaip sebenarnya)...
aku duk pk2 aper aku nk letak kat blog aku nih...

erm, dulu aku suka menulis diari..semua benda aku tulis..tp bila baca balik nk tergelak...yerla, semua tu suara hati aku time aku menulis..

aku ni byk berkongsi crite ngan mak aku...yerla,selain member2 hanya mak aku yg mengenali aku bahkan melebihi aku sendiri...semua benda aku crite kecuali pasal perasaan aku...hik hik hik..malu beb...

aku nk menaip aper ni ekk mlm2 (opss, pg2 buta ni) ek?aku duk tunggu kek aku masak ni. daripada tak buat ape2, baik aku jeling2 blog aku nih...

haa, crite bab kek ni aku mmg suke buat kek, bakeri, masak2..hobi aku. tapi yg jadi masalahnye, aku suka buat tp mkn sedikit ajer...buat penat je kan?last2 bg kat org sbb tak de sape nk mkn kat umah aku nih...tp sbenarnya, aku puas sgt2...best tau buat ape yg diminati...

mlm ni aku buat kek black forest...ader org tempah...hrp2 tak buat hal...korang nak rase?meh la dtg umah aku esok...hik hik hik...

aku blom komen bab tajuk tu...actually, masih byk yg aku kena blaja utk dunia blog nih...blog aku ni pun cam boring je kan? sabo la yer utk yg view aku...nnt aku pertingkatkan mutu, kualiti blog ni...kena ader standard ISO ke ek? huhuhu

stakat tu dulu..kalo de pe2 lg, aku sambung jap lg...


sebelum tu, ni kek yg pernah aku buat...bg kat cousin utk hantaran kawen dier...





adios...


Tiada ulasan: