Rabu, 1 April 2009

ipgm kampus kota bharu

hai sume...
ari ni masuk bulan kedua aku duk kat kota bharu...utk sambung pengajian (kpli bdk2)...
syukur alhamdulillah, tidak lupa aku sujud syukur kepada-Nya krn memberi aku peluang wpun aku tak letak harapan sbb tak sesuai dgn degree yang dipegang...
tp rezki Allah tak siapa yg tau...aku harap aku dpt memikul tanggungjawab dan amanah yang diberi untuk memberi sebanyak mana pun ilmu kepada anak murid aku kelak...mungkin sekarang agak sukar utk memahami ilmu BDK tp dgn usaha yg berterusan dan tidak putus asa, aku hrp sume tu berjalan lancar...korang sume pun jgn lupa doakan aku yer...
aku duk kat kampung sebenarnya skang...sejak cuti skolah ari tu...2 minggu persekolahan, aku duk kat skolah lama aku (sek keb paloh) utk SBE...insyaAllah sabtu ni, aku akan kembali ke pengkalan chepa...
tp dgr2, minggu depan aku ader BIG kat kenyir...berdebar ader, takut ader, excited lg byk...sebelum ni aku digolongkan dlm kategori ind yg tak aktif...so, aku nk try n buat sume pluang yg ader...
ape lg nk citer eh? hmm, cukup la stakat tu dulu
lain kali, aku kembali menulis k...
wassalam...take care

Tiada ulasan: