Sabtu, 18 April 2009

lega...

lega, tu yang aku rase skarang...bukan sebab dh abis hantar assignment tp dh abis 2 perkhemahan.
dua minggu berturut2...
yang mula2 Bina Insan Guru kat kenyir dan last week kursus pengakap (perkhemahan) kat kem tebu view, lata belatan, besut...
hepi sgt...muka pun dh gelap semacam...hehehe...
mase BIG, aku dpt belajar berenang (byk dibantu oleh jurulatih) n kayak...mase renang n kayak tak sempat bergambar...huhu...sedeyyy...takpe la, gambar tu dh tersemat kat hati aku...
start minggu ni kena tumpu utk study, buat assignment sebelum praktikum bulan jun nnt...
kdg2 terfikir gak kemana aku akan dipostingkan...ke semenanjung atau malaysia timur...tp aku buat2 tak pk...biar la dimana jua KPM nak hantar aku...asalkan aku dpt berkhidmat untuk negara...
gambar2 BIG n pengakap aku dh upload kat friendster...bleh tgk kat sane ekk....
mls dh nk upload kat cni...huhu...
smpai berjumpa lg...
adios

Tiada ulasan: