Sabtu, 19 Disember 2009

aina balik...yea yea..



salamm
sementara tak de anak lg ni, aku sygi anak buah aku...skang dah ader 2...aku???takpe, tak de hal la...kan? kan? tak sangka plak aku aina balik cni ari ni...tp gembira gaks...dh lama tak borak, main, solat sama2 ngan dia...td g ikut 'tok ki' g supermarket...aku suke join sama sbb tak kuar blanje...hahaha...truk jer bunyinyer kan..aku pun beli brg keperluan umah sket...suke la si aina ni...kuat berjalan sungguh budak ni...tempat dia skang kat sebelah driver la...tp kena la beli yg dia nak...satu jer biasenye...air vitagen...tu jer dia tau...dia akn tunjuk vitagen jugak walaupun ader byk lg brand lain...menariknya aina ni kan, dia suka mkn buah dan sayur yg mana jarang budak2 sebaya dia nk mkn mende tu sume..bagus jugak kan...aina ni kalo dengar org azan, trus dia bleh alert..'umi, org bang' kata aina kat aku (aku digelar umi sbb aku sowang jer makcik belah bapak dia...ni cadangan mak aku la...so, aku kena cari babanya plak...ahaksss)pastu kan dia trus ajak kita g solat...'umi, jom sembahyang' (dgn dialek dia la...hehe)...suka sgt tgk keletah dia...tercuit dan terlepas tekanan...tp aku tak bleh la syg dia sepenuhnya...yerla kan, anak orang...kalo dk jauh, rindu jugak...kdg2 call mak n ckp ngan dia...
skang dia dh ader adik dah...aliya...baru 33 hari gtu...aina ni plak bulan depan nk celebrate birthday yg ke 2...baru 2thn...lps ni aku akan dipostingkan...so, tempat pun blom tau...berpisah lg r dgn aina...takpe, hrp2 dpt bli 3G dgn dia nnt...

Tiada ulasan: