Sabtu, 19 Disember 2009

aku menaip lg...



assalamualaikum...
hai sume...ptg td aku berkesempatan g TTI,k.trg...kalo ikutkan, jarak TTI dr umah aku hanya 2-3km jer...tp kekangan masa dan tak brape teruja membuatkan aku selalu postpone masa utk ke situ..mcm org baru kuar dari hutan, aku rase 'wow, canteknye'...smpaikan peneman aku, k.da tergelak2 melihat keadaan aku...ahakss...di kesempatan tu jugak aku sempat solat kat masjid kristal...mmg ramai sgt org..maklumlah kan, musim cuti skolah...aku sempat tgk monumen tp tidak sume aku lawati krn kekangan masa yg membataskan...ari ni pun hujan jugak sekejap kat tanah airku yg tercinta ni...dah musim dia kan...
ari ni aku rase serba tak kena jer...ntahla kenapa...aku nampak kereta dia...ahhh, kenangan lame dtg lg...tp semua tu hanya kenangan semata2 dan tak mungkin menjelma kembali...
saat ini, detik ini, aku terus dan terus menanti keputusan penempatanku...ntah bila akan dpt tau...kdg2 berdebar, kdg2 gelisah, kdg2 tenang dan kdg2 aku jd tidak sabar...sabar Ya...sabar kan separuh dari iman..
aku sebenarnya nak trus mendalami ilmu blog dgn lebih baik tp ntah la...rajin malas aku sentiasa dtg dan pergi...kalo aku rajin (mcm skarang), aku menaip dan begitulah sebaliknya...setakat ini dulu...wassalam

Tiada ulasan: