Isnin, 8 Jun 2009

baru blk dr KL

khamis lps aku dpt 1 undangan kawen dr habsah, kwn aku sejak sekolah menengah dlu..skang dia dh jd cikgu...kpli gaks kat swak.aku p kenduri dia ngan mak aku. tak de plak jumpe member2 lama yg lain...blom dtg atau aku yg lambat...hehehe...tahniah habsah dan suami ekk...kebetulan time aku sampai tu, rombongan pihak lelaki baru nk berarak..


lps t
u ade sorg lg kenduri dia ari jumaat tp aku kena p awal sbb nk p KL lak pas tu...so, may b aku org pertama selain sanak saudara dia...namanya Dah...budak ni salah seorg staff kat Pusat Tahfiz Gemilang masa aku keje ctu dlu...tp skang dia pun dh berenti, jd surirumah sepenuh masa kot.tp aku tak ambik la pic dia...hehehe...sori Dah.... petang tu aku n family bertolak ke KL dlm kul 5 cam tu...smpai KL dlm kul 11...biase lah, kalo p mane2 kalo tak 'mkn langsat' tak sah....sesat ler tu...hehehe... pastu duk tempat yg biase kitorg duduk... korang tau ke knp aku p KL kali ni? nk wat permohonan penangguhan PLKN utk adik ipar aku nih...maklumla, dh ade anak...anak plak duk menyusu badan...esoknya lps sarapan, kitorg p kat menara ape ntah (lupa daa) tp aku duk tgu kat kereta je la...alhamdulillah, dpt wat pengecualian tu...lps tu p lak ke sogo...shopping sket2 pastu blk tempat menginap utk berehat sat.. ptg tu aku kluar ke klcc sbb dh janji ngan Yanti nk bg keropok...aku tak sempat la ambik picture dia...alahai, syok sgt berborak...(takpe, thn depan tak de hal, knad p kenduri kawen Yanti yer...) Yanti ni kwn aku mase study KUSTEM dlu...housemate lg... ari sabtu, lps sarapan kitorg p sogo n jalan masjid india lg skali sbb ayah aku terlupa nk beli souvenir kat mak dia (nenek aku la)...lps tu blk tganu smula...dlm kul 11 kitorg bertolak blk...jalan jam giler...almaklum la ari tu cuti besday YDP Agung Sultan Mizan.... masa p sogo n klcc ari tu, anak buah aku sibuk nk berjalan...nk naik n turun escalator...pastu dia gelak...hahaha.....
tgk, aku nk ambik gambar dia pun dia tak nak....

Tiada ulasan: